Headerbild

Tekniska Funktionärer

Daria Carlberg

Daria började själv i HKKs skridskoskola och har sedan dess tränat och tävlat i klubben under många år. Daria avslutade sin aktiva tävlingskarriär 2019 och har utbildat sig till domare genom Svenska Konståkningsförbundet

Daria är idag Klubbtävlingsdomare.

Lovisa Frank

Lovisa har utbildat sig till domare genom Svenska Konståkningsförbundet och är idag Klubbtävlingsdomare.

Lovisa har tränat och tävlat i klubben under många år och avslutade sin aktiva tävlingskarriär säsongen 2023.

Urban Wretling

Urban har NM-DVO licens samt FS Manager utbildning genom Svenska konståkningsförbundet och jobbar ofta och gärna på Stockholmsdistriktets tävlingar.

Föreningens nuvarande ordförande sedan 10 år tillbaka.

Lars Rambäck

Lars har RT-DVO licens genom Svenska konståkningsförbundet och jobbar ofta och gärna på Stockholmsdistriktets tävlingar.

Utöver sin nuvarande DVO karriär har Lars varit delaktig i Haninge KKs verksamhet som ordförande under hela 8 år under 00-talet :-)

Adress

Haninge KK - Konståkning Box 98 13622 Haninge